Search
Now showing items 1-5 of 5
Czynniki efektywnego nauczania matematyki w klasach początkowych szkoły specjalnej
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1985)
Metoda ośrodków pracy stosowana jest w procesie nauczania, wychowania i terapii dzieci odchylonych od normy,
szczególnie zaś - upośledzonych umysłowo. Przewiduje ona ścisły związek pomiędzy treściami programu nauczania ...
Rola dydaktyczna środków graficznych w nauczaniu rachunku prawdopodobieństwa w szkole podstawowej
(1988)
Zadaniem niniejszej pracy jest zbadanie i próba odpowiedzi na pytanie jaką rolę spełniają środki graficzne w nauczaniu szkolnym rachunku prawdopodobieństwa. Jest to ogólny cel badań. Przedstawiona praca jest w moim przekonaniu ...
"Krakowska szkoła dydaktyki matematyki"
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1984)
W ocenie dorobku naukowego prof. dr Anny Zofii Krygowskiej, dokonanej przez wybitnego matematyka i dydaktyka
matematyki, profesora Uniwersytetu w Utrechcie, Hansa Freudenthala czytamy:
"Wśród wielu osób prowadzących ...
Analiza matematyki szkolnej z punktu widzenia metod i środków informatyki
(1987)
W pracy rozpatruję zagadnienie zastosowania metod i środów informatyki w nauczaniu matematyki w szkole podstawowej.
Na ogól mówiąc o informatyce w szkole mamy na myśli wykorzystanie elektronicznego sprzętu obliczeniowego ...
Wyniki nauczania matematyki uczniów szkół podstawowych w latach 1974-1975 i niektóre czynniki mające wpływ na poziom tych wyników
(1984)
Głównym celem mojej pracy jest danie odpowiedzi na pytanie, czy wyniki nauczania matematyki uczniów szkół
podstawowych były adekwatne do wyników nauczania określonych przez program nauczania matematyki.
W badaniach ...