Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 31
Dziecko ryzyka dysleksji w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2011)
Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwszy zawiera teoretyczne rozważania poświęcone pojęciom 'dysleksja' i 'ryzyko dysleksji'. Przedstawiłam w nim historyczny rys rozwoju zainteresowań problematyką dysleksji, poglądy ...
Educational aspects of children’s plays
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2008)
Jak małe dziecko poznaje rzeczywistość : o zabawie i komunikacji we wczesnym dzieciństwie
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2012)
Książka ma przybliżyć czytelnikom - psychologom, studentom, rodzicom - sposób, w jaki małe dziecko poznaje świat. Jak uczy się i zdobywa doświadczenie w procesie komunikacyjnym, stając się kompetentnym nadawcą i odbiorcą ...
Wychowanie dziecka we współczesnej rodzinie
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2014)
Książka składa się z trzech rozdziałów, które obejmują treści poświęcone podstawom teoretycznym, przede wszystkim z zakresu pedagogiki rodziny, ale także zagadnienia z innych dyscyplin pedagogicznych, psychologii, socjologii, ...
Od ludus do agora : rozważania o książkach dla dzieci i młodzieży i o sposobach lektury, które wiodą od zabawy do poważnej rozmowy o literaturze
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2003)
Dziecięce wyobrażenia w kontekście rówieśniczych relacji
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2003)
Kompetencja komunikacyjna dzieci sześcio-siedmioletnich
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, 2004)
Konstruowanie przestrzeni w wypowiedziach plastycznych i werbalnych dzieci pomiędzy 6 a 10 rokiem życia
(1996)
Praca podejmuje problematykę dotyczącą specyfiki konstruowania przestrzeni przez dzieci. Celem badań było odkrycie:
rodzaju ujmowanych przez dzieci relacji przestrzennych, wariantów prezentowania przestrzeni w rysunku ...