Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZingaro, Annapl_PL
dc.date.accessioned2020-12-22T17:27:42Z
dc.date.available2020-12-22T17:27:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 218, Studia de Cultura 9 (1) (2017), s. [193]-205pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10075
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThis paper presents findings from research on the adoption of ‘stratified and differentiated didactic units’ (Caon 2006) based on Italian songs. The didactic context of testing –an Italian as a Second Language multi-level class– and the respective theoretical underpinnings are examined, together with some examples of this practice. The outcomes of a quantitative analysis of the data gathered through monitoring are thought to provide evidence of how this practice may prove useful both in managing different levels of proficiency in a class, as well as enhancing motivation based on the concept of pleasure (Balboni 1994).en_EN
dc.description.abstractNiniejszy artykuł przedstawia wyniki eksperymentu, przeprowadzonego w wielopoziomowej klasie uczącej się języka włoskiego jako obcego, Eksperyment polegał na zróżnicowaniu jednostek dydaktycznych (Caon 2006), opartych na tekstach włoskich piosenek. Artykuł pokazuje dydaktyczny kontekst zastosowania powyższej metody oraz jej podstawy teoretyczne, ilustrując je zwięzłymi przykładami. Na koniec, z jakościowej analizy obserwacji przeprowadzonych na grupie-klasie będącej przedmiotem badań, pokazano użyteczność metody w kwestii zarządzania zróżnicowaniem poziomów oraz jej pozytywny wpływ na zwiększanie motywacji w połączeniu z przyjemnością (Balboni 1994).pl_PL
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoitpl_PL
dc.subjectItalian as a Second Languageen_EN
dc.subjectmixed-ability classen_EN
dc.subject‘stratified and differentiated didactic unit’en_EN
dc.subjectItalian songen_EN
dc.subjectmotivationen_EN
dc.subjectpleasureen_EN
dc.subjectjęzyk włoski L2pl_PL
dc.subjectklasa wielopoziomowapl_PL
dc.subjectwielopoziomowa i zróżnicowana jednostka dydaktycznapl_PL
dc.subjectpiosenka włoskapl_PL
dc.subjectmotywacjapl_PL
dc.subjectprzyjemnośćpl_PL
dc.titlePromuovere la motivazione nella classe multilivello: uso della canzone nell’unità stratificata e differenziatait_IT
dc.title.alternativeEnhancing motivation in mixed-ability classes: the use of songs in stratified and differentiated didactic unitsen_EN
dc.title.alternativeZwiększenie motywacji w klasie wielopoziomowej: wykorzystanie piosenki w wielowarstwowej i zróżnicowanej jednostce dydaktycznejpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord