• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historica
  • 2013, Studia Historica 15
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Historica
  • 2013, Studia Historica 15
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dydaktyka historii na Uniwersytecie Pedagogicznym. (Wyższej Szkole Pedagogicznej, Akademii Pedagogicznej) w Krakowie w okresie przemian edukacyjnych

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Dydaktyka historii... (360.0KB)
Autor:
Mazur, Janina
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 142, Studia Historica 15 (2013), s. [175]-191
Język: pl
Słowa kluczowe:
history of Poland in the years 1989–2013
history didactics
Pedagogical University of Krakow
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The article has a documentary character. Its author presents various forms of activity of the employees from the Department of History Didactics of the Pedagogical University of Crakow in the period of considerable educational changes that were taking place in the last two decades. Their actions were related to the increasing needs of the teachers’ circles (not only in Poland) as well as the transformations of the discipline itself. On the basis of a rich factual material, the author of the article points to the directions of modernization as well as engagement into the current transformations of the history education. The article ends with a short reflection on M.A. theses from the field of history didactics and education that were written in the Institute of History in the years 1992–2010.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10184
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2013, Studia Historica 15

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image