• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2016, Studia Russologica 9
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2016, Studia Russologica 9
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Teoretyczne podstawy do tworzenia programu nauczania rosyjskiego języka biznesu. Autorski program nauczania

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Teoretyczne podstawy... (543.6KB)
Autor:
Gołąbek, Karolina
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 209, Studia Russologica 9 (2016), s. [81]-91
Język: pl
Słowa kluczowe:
language competence
autonomisation
communication competence
сommunicative
linguistic
socioculture
sociolinguistic
foreign language professional education
specialized language
educational cooperation
autonomation
Data: 2016
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
The reform of higher education in the 90s resulted in very deep changes in educational strategies at universities. The encyclopedic way of acquiring knowledge gave way to activating students in creative and imaginative activities. The author of this article tries to define educational goals, to say what a syllabus is and also presents her own syllabus of teaching business Russian for the III year students of Russian Philology at the Jagielonian University. According to the author of this article, it is necessary to take into account two important criteria while creating a syllabus, especially of teaching a specialized language. Firstly, it is a criterion for usefulness of knowledge in the present or future job. Secondly, it is a criterion for needs of the learner, which depend on the demands of the contemporary world.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10271
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2016, Studia Russologica 9

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image