Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZając-Knapik, Halinapl_PL
dc.date.accessioned2021-01-28T13:22:33Z
dc.date.available2021-01-28T13:22:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 209, Studia Russologica 9 (2016), s. [92]-104pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10272
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractIn the article, we discuss definitions of a language error, attitudes to language errors according to methods of teaching Russian applied in Poland, and we present prepared by us (on the grounds of concept of language information quantization) ways of overcoming interference errors in applying numerals during practical Russian classes, together with exercises. We also present the course of experiment applied at the first year of Russian philology studies and its results.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectlanguage mistakesen_EN
dc.subjectinterference mistakesen_EN
dc.subjectmethods of teaching Russian languageen_EN
dc.subjectuse of numeralsen_EN
dc.subjectdidactic experimenten_EN
dc.titleBłędy interferencyjne studentów I roku filologii rosyjskiej w zakresie użycia liczebników i sposoby ich przezwyciężaniapl_PL
dc.title.alternativeInterference Errors of the First Year Russian Philology Students in Applying Numerals and Ways of Overcoming Themen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord