Elementary Children and their Abilities of Foreign Language Acquisition
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Kiełb-Starczewska, Ewa
Źródło: Labor et Educatio. 2018, nr 6, s. [73]-85
Język: en
Słowa kluczowe:
elementary childrenforeign languages
teaching and learning
dzieci wczesnoszkolne
języki obce
nauczanie-uczenie się
Data: 2018
Metadata
Pokaż pełny rekordStreszczenie
The research paper includes information about the needs and abilities of
elementary children in connection with foreign language learning. The paper includes
information about incorporating foreign languages into integrated elementary education
curriculum. The specific age of elementary children which is connected with
the specific level of development needs to be taken to account when we talk about
the specific educational tasks such as learning foreign languages. The paper describes
the most important conditions of foreign language teaching, which are necessary for
successful teaching elementary children. W niniejszym artykule omówiono problematykę potrzeb i możliwości
dziecka w młodszym wieku szkolnym w odniesieniu do kształcenia językowego.
Autorka zaprezentowała metodyczną koncepcję kształcenia zintegrowanego w klasach
I–III jako skuteczną drogę do podniesienia efektywności kształcenia językowego
uczniów. W zakończeniu omówiono wnioski z postępowania badawczego, dowodzące
słuszności wyboru młodszego wieku szkolnego do rozpoczynania nauki języków obcych.