Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKiełb-Starczewska, Ewapl_PL
dc.date.accessioned2021-02-11T10:57:19Z
dc.date.available2021-02-11T10:57:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationLabor et Educatio. 2018, nr 6, s. [73]-85pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10422
dc.description.abstractThe research paper includes information about the needs and abilities of elementary children in connection with foreign language learning. The paper includes information about incorporating foreign languages into integrated elementary education curriculum. The specific age of elementary children which is connected with the specific level of development needs to be taken to account when we talk about the specific educational tasks such as learning foreign languages. The paper describes the most important conditions of foreign language teaching, which are necessary for successful teaching elementary children.en_EN
dc.description.abstractW niniejszym artykule omówiono problematykę potrzeb i możliwości dziecka w młodszym wieku szkolnym w odniesieniu do kształcenia językowego. Autorka zaprezentowała metodyczną koncepcję kształcenia zintegrowanego w klasach I–III jako skuteczną drogę do podniesienia efektywności kształcenia językowego uczniów. W zakończeniu omówiono wnioski z postępowania badawczego, dowodzące słuszności wyboru młodszego wieku szkolnego do rozpoczynania nauki języków obcych.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.subjectelementary childrenen_EN
dc.subjectforeign languagesen_EN
dc.subjectteaching and learningen_EN
dc.subjectdzieci wczesnoszkolnepl_PL
dc.subjectjęzyki obcepl_PL
dc.subjectnauczanie-uczenie siępl_PL
dc.titleElementary Children and their Abilities of Foreign Language Acquisitionen_EN
dc.title.alternativeDzieci w wieku wczesnoszkolnym i ich możliwości w zakresie nauczania-uczenia się języków obcychpl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord