Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorMuchacka, Bożenapl_PL
dc.contributor.advisorGrochowalska, Magdalenapl_PL
dc.contributor.authorSzwed, Tomaszpl_PL
dc.date.accessioned2021-02-15T09:00:25Z
dc.date.available2021-02-15T09:00:25Z
dc.date.issued2021-03-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10469
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych. Rozprawa doktorska - promotor: prof. dr hab. Bożena Muchacka, promotor pomocniczy: dr Magdalena Grochowalska.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectuczenie siępl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectuwarunkowania kształceniapl_PL
dc.subjectperspektywa konstruktywistycznapl_PL
dc.subjectedukacja matematycznapl_PL
dc.subjectlearningen_EN
dc.subjectteachingen_EN
dc.subjectconditions of educationen_EN
dc.subjectconstructivist perspectiveen_EN
dc.subjecteducation of mathematicsen_EN
dc.titleRóżnorodność praktyk uczenia się uczniów w świetle efektów kształceniapl_PL
dc.title.alternativeVariety of students’ learning practices in the light of effects of educationen_EN
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord