dc.contributor.advisor | Muchacka, Bożena | pl_PL |
dc.contributor.advisor | Grochowalska, Magdalena | pl_PL |
dc.contributor.author | Szwed, Tomasz | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T09:00:25Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T09:00:25Z | |
dc.date.issued | 2021-03-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10469 | |
dc.description | Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Społecznych. Rozprawa doktorska - promotor: prof. dr hab. Bożena Muchacka, promotor pomocniczy: dr Magdalena Grochowalska. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | uczenie się | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | uwarunkowania kształcenia | pl_PL |
dc.subject | perspektywa konstruktywistyczna | pl_PL |
dc.subject | edukacja matematyczna | pl_PL |
dc.subject | learning | en_EN |
dc.subject | teaching | en_EN |
dc.subject | conditions of education | en_EN |
dc.subject | constructivist perspective | en_EN |
dc.subject | education of mathematics | en_EN |
dc.title | Różnorodność praktyk uczenia się uczniów w świetle efektów kształcenia | pl_PL |
dc.title.alternative | Variety of students’ learning practices in the light of effects of education | en_EN |
dc.type | Thesis | pl_PL |