Preferencje zawodowe słuchaczy kończących studia w Instytucie Techniki Akademii Pedagogicznej
View/ Open
Author:
Mastalerz, Elżbieta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 74, Studia Technica 3 (2010), s. [119]-123
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2010
Metadata
Show full item recordDescription:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Abstract
Analyzing materials from her research and information gathered from ETI students,
about current and planned workplace and opinions on finished course of studies, the author
shows expectations and possibilities of employment for such engineers. Strong advantages
of ETI studies, pointed out by its’ students, may aid in choosing path of education for the
readers, as well as motivate ETI freshmen to study hard, and remind all academic teachers
to revise education programs, allowing maximum compatiblity with student’s own interests
and job market needs.