Organizacja nauczania istotnym elementem przygotowania dydaktycznego współczesnego nauczyciela
Oglądaj/ Otwórz
Autor:
Mastalerz, Elżbieta
Rudolf, Ladislav
Tvarůžka, Václav
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 74, Studia Technica 3 (2010), s. [124]-128
Język: pl
Słowa kluczowe:
organisationteaching
teacher
Data: 2010
Metadata
Pokaż pełny rekordOpis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".Streszczenie
In this article authors discuss forming of teacher’s organizational abilities, derived from
achievements in organization theory, especially so-called cycle of organized actions. Basics of
organized action are to be included in teacher’s pedagogical education process. Conducting
lessons basing on the rules of mentioned theory gives, in the opinion of the author, best of
possible results.