dc.contributor.author | Mastalerz, Elżbieta | pl_PL |
dc.contributor.author | Rudolf, Ladislav | pl_PL |
dc.contributor.author | Tvarůžka, Václav | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2021-02-20T12:05:02Z | |
dc.date.available | 2021-02-20T12:05:02Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 74, Studia Technica 3 (2010), s. [124]-128 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10525 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | In this article authors discuss forming of teacher’s organizational abilities, derived from
achievements in organization theory, especially so-called cycle of organized actions. Basics of
organized action are to be included in teacher’s pedagogical education process. Conducting
lessons basing on the rules of mentioned theory gives, in the opinion of the author, best of
possible results. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | organisation | en_EN |
dc.subject | teaching | en_EN |
dc.subject | teacher | en_EN |
dc.title | Organizacja nauczania istotnym elementem przygotowania dydaktycznego współczesnego nauczyciela | pl_PL |
dc.title.alternative | Organisation of teaching as an important factor of teacher’s preparation | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |