• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Artykuły naukowe (WP)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metoda czterech kroków jako innowacyjny sposób nauczania praktycznych umiejętności udzielania pierwszej pomocy

Thumbnail
View/Open
Metoda czterech kroków... (290.9Kb)
Author:
Szumiec, Magdalena
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 76, Studia de Securitate et Educatione Civili 1 (2010), s. [116]-123
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2010
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
The article presents the issue of innovation in school practice, and identifies the factors responsible for teachers’ unwillingness to adopt modern teaching methods. The main goal of the article, however, is promoting the four-step method, as an innovative way of teaching the First Aid practical skills. To ensure better understanding of the method, it has been presented in the context of particular activities. The article is addressed mainly to the teachers and lecturers interested in non-standard teaching methods.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10550
Collections
  • 2010, Studia de Securitate et Educatione Civili 1
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image