Show simple item record

dc.contributor.authorSzumiec, Magdalenapl_PL
dc.date.accessioned2021-02-21T12:26:03Z
dc.date.available2021-02-21T12:26:03Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 76, Studia de Securitate et Educatione Civili 1 (2010), s. [116]-123pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10550
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article presents the issue of innovation in school practice, and identifies the factors responsible for teachers’ unwillingness to adopt modern teaching methods. The main goal of the article, however, is promoting the four-step method, as an innovative way of teaching the First Aid practical skills. To ensure better understanding of the method, it has been presented in the context of particular activities. The article is addressed mainly to the teachers and lecturers interested in non-standard teaching methods.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.titleMetoda czterech kroków jako innowacyjny sposób nauczania praktycznych umiejętności udzielania pierwszej pomocypl_PL
dc.title.alternativeFour-step method as an innovative way of teaching the First Aid practical skillsen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record