• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Secondary school students’ perception related to Responsible Research and Innovation

Thumbnail
View/Open
Secondary school students’... (873.1Kb)
Author:
Michniewska, Anna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 215, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6 (2016), s. [112]-119
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
Responsible Research and Innovation
scientists
IRRESISTIBLE Project
Date: 2016
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
This article presents research results of secondary school students taking part in the project IRRESISTIBLE (Including Responsible Research and innovation in cutting Edge Science and Inquiry-based Science education to improve Teacher’s Ability of Bridging Learning Environment). In Poland, the goal of the project was to broaden the knowledge about Nanotechnology and draw attention to the topic in forthcoming issues responsible for Research and Innovation (RRI). Particularly noteworthy are the opinions of the students on the role of the scientist in society, what are the important qualities of a scientist, and who decides on the research and processing and the introduction of the innovation.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10704
Collections
  • 2016, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 6

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image