dc.contributor.author | Обласова, Татьяна | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T10:50:19Z | |
dc.date.available | 2021-04-16T10:50:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 201, Studia Russologica 8 (2015), s. [138]-144 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/10739 | |
dc.description | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.description.abstract | The article in continuation of the latest findings of neurophysiological studies on the significance
of reading “high” literature for the development of the brain is proposed and
theoretically substantiated the idea of using the resources of literature as a “multivariant,
Dialogic environment” for the development of students’ thinking congruent to the modern
world. | en_EN |
dc.description.sponsorship | Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna
Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w
Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych". | pl_PL |
dc.language.iso | ru | pl_PL |
dc.subject | the modern world | en_EN |
dc.subject | the development of thinking | en_EN |
dc.subject | resources of literature | en_EN |
dc.subject | a space for dialogue | en_EN |
dc.subject | “eternal” questions | en_EN |
dc.subject | the multiple answers | en_EN |
dc.subject | reflection | en_EN |
dc.title | Развитие мышления школьников: ресурсы русской литературы | ru_RU |
dc.title.alternative | The Development of Pupils’ Thinking: Resources of Russian Literature | en_EN |
dc.type | Article | pl_PL |