• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Humanistycznych (WF)
  • Artykuły naukowe (WF)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Im wcześniej, tym lepiej – mit obalony?! Dzieci versus starsi uczniowie a nauka języka obcego

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Im wcześniej, tym lepiej... (354.6KB)
Autor:
Świątkiewicz-Siklucka, Dorota
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 201, Studia Russologica 8 (2015), s. [145]-157
Język: pl
Słowa kluczowe:
native language (L1)
foreign language
effectiveness of memory
learning strategies
teaching methods
autonomous learning
cognitive development
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Opis:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Streszczenie
In the following text the author co nsiders the problem of learning a foreign language by younger students under institutionalized conditions. The purpose is to present a critica l view of common stereotypes proclaiming that children faster and more easily learn foreign languages from older students and adults. The text highlights the importance of the student’s age for the process of learning and selection of teaching methods.
URI
http://hdl.handle.net/11716/10740
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2015, Studia Russologica 8
  • Artykuły naukowe (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image