Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMasłowska, Monikapl_PL
dc.date.accessioned2021-04-17T08:59:45Z
dc.date.available2021-04-17T08:59:45Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 220, Studia Paedagogica 7 (2016), s. [105]-112pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/10773
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article deals with theoretical considerations on the application of the rules of neurodidactics in the therapy of children with intellectual disabilities with the use of board games. The article begins with the introduction of the meaning of knowledge on the topie of brain functioning while leaming to plan a course for special care school. Subseąuently, the most important assumptions of neurodidacticsand their importance for maintaining and developing the cognitive curiosity of the pupils were characterized. Later on, the methodological basics of constructing board games in the therapy of children with intellectual disabilities were discussed. The finał part shows the impact of games and their construction on the development of children. The article ends with a summary and conclusions.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectneurodidacticsen_EN
dc.subjectboard gamesen_EN
dc.subjectintellectual disabilityen_EN
dc.titleZastosowanie zasad neurodydaktyki w terapii dzieci z niepełnosprawnością intelektualną z wykorzystaniem gier planszowychpl_PL
dc.title.alternativeNeurodidactics and the use of Board Games in Therapy of Children with Intellectual Disabilitiesen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord