Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzarota, Zofiapl_PL
dc.date.accessioned2022-04-19T06:02:05Z
dc.date.available2022-04-19T06:02:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationWartości w teorii i praktyce edukacyjnej / redakcja naukowa Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013. - S. [33]-49pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11034
dc.description.abstractW tekście przedstawiam współczesne paradygmaty gerontologii społecznej. Odnoszę się do historii refleksji filozoficznej analizującej zadania rozwojowe podeszłego wieku. Prezentuję wskaźniki tzw. optymalnego starzenia się. Przedstawiam wyniki przyczynkowych badań nad międzygeneracyjną transmisją wartości. Poszukuję odpowiedzi na pytania o wspólnotę wartości istotnych dla trzech generacji mieszkających pod jednym dachem.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectwartościpl_PL
dc.subjectstarzenie siępl_PL
dc.titleWartości służące pomyślnemu starzeniu siępl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord