Rozumowanie moralne dzieci w świetle koncepcji stadialnego rozwoju sądów moralnych Lawrence'a Kohlberga
dc.contributor.author | Smółka, Lucyna | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2022-04-19T08:03:56Z | |
dc.date.available | 2022-04-19T08:03:56Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Wartości w teorii i praktyce edukacyjnej / redakcja naukowa Irena Adamek, Zofia Szarota, Ewa Żmijewska. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2013. - S. [337]-351 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/11050 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | moralność | pl_PL |
dc.subject | rozwój moralny | pl_PL |
dc.subject | dzieci | pl_PL |
dc.subject | dziecięce wartości | pl_PL |
dc.title | Rozumowanie moralne dzieci w świetle koncepcji stadialnego rozwoju sądów moralnych Lawrence'a Kohlberga | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |