Model osobowości pedagoga specjalnego – wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej
dc.contributor.author | Baraniewicz, Danuta | pl_PL |
dc.contributor.author | Cierpiałowska, Tamara | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2022-05-12T06:59:20Z | |
dc.date.available | 2022-05-12T06:59:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Idee Marii Grzegorzewskiej jako inspiracje rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej / pod redakcją Ewy Dyduch, Adama Mikruta, Jolanty Zielińskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2014. - S. [88]-99 | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/11148 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | Maria Grzegorzewska | pl_PL |
dc.subject | pedagogika specjalna | pl_PL |
dc.title | Model osobowości pedagoga specjalnego – wskazania Marii Grzegorzewskiej a perspektywa współczesnych studentek pedagogiki specjalnej | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |