Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.advisorŁukasik, Joanna M.pl_PL
dc.contributor.advisorStępniewska-Gębik, Hannapl_PL
dc.contributor.authorDuda, Anna K.pl_PL
dc.date.accessioned2022-09-13T10:54:10Z
dc.date.available2022-09-13T10:54:10Z
dc.date.issued2022-09-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/11273
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Pedagogiki i Psychologii. Rozprawa doktorska - promotor: dr hab. Joanna M. Łukasik, prof. UP, promotor pomocniczy: dr Hanna Stępniewska-Gębik.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectmediacje rówieśniczepl_PL
dc.subjectkompetencje mediacyjnepl_PL
dc.subjectkompetencje kluczowepl_PL
dc.subjectprzestrzeń szkołypl_PL
dc.subjectwczesna adolescencjapl_PL
dc.subjectpeer mediationen_EN
dc.subjectmediation competencesen_EN
dc.subjectkey competencesen_EN
dc.subjectschool spaceen_EN
dc.subjectearly adolescenceen_EN
dc.titleEfektywność Programu Szkolenia Mediatorów Rówieśniczych (PSMR) „Akademia Mediacji” w kształtowaniu kompetencji mediacyjnych uczniówpl_PL
dc.title.alternativeEffectiveness of the Peer Mediator Training Program (PSMR) "Mediation Academy" in shaping the mediation competences of studentsen_EN
dc.typeThesispl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord