• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rola prac magisterskich z dydaktyki matematyki w przygotowaniu nauczycieli matematyki w świetle analizy prac wykonywanych w IM UAM

Thumbnail
View/Open
rola_prac_magisterskich_z_dydakt_machowski_stanislaw_000123.pdf (5.045Mb)
informator_dla_studentow_uniwersytet_im_adama_mic_000124.pdf (3.843Mb)
Author:
Machowski, Stanisław
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Nowecki, Bogdan J.
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2001
Metadata
Show full item record
Description:
Akademia Pedagogiczna w Krakowie Wydział Matematyczno-Fizyczno-Techniczny. Instytut Matematyki. Praca doktorska wykonana w Instytucie Matematyki AP pod kierunkiem prof. dr hab. Bogdana J. Noweckiego.
URI
http://hdl.handle.net/11716/1128
Collections
  • Rozprawy doktorskie (1960-2014) - dostęp ograniczony do komputerów Biblioteki Głównej Uniwersytetu Pedagogicznego
  • Rozprawy doktorskie (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image