• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2020, Studia de Cultura 12
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2020, Studia de Cultura 12
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fenomen współczesnych produkcji serialowych w komunikowaniu wartości

Thumbnail
View/Open
Fenomen współczesnych... (246.4Kb)
Author:
Rączy, Kamila
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 311, Studia de Cultura 12 (4) (2020), s. [137]-150
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
seriale
produkcje serialowe
fenomen seriali
przekaz serialowy
komunikowanie wartości
TV series
series productions
the phenomenon of series
the message of series
communicating values
Date: 2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Współczesne produkcje serialowe to nowoczesne formaty telewizyjne, ulegające transformacji w obrębie budowy, ale także w przestrzeni przekazywanych treści. Seriale komunikują pewne kategorii wartości, między innymi takie jak: wartości informacyjno-edukacyjne, wartości etyczno-moralne, wartości wychowawczo-psychologiczne czy wartości kulturowo-obyczajowe. Praca została oparta na analizie fenomenu współczesnych formatów serialowych w kontekście ich przekazu wartości. Analizie poddano współczesne seriale zagraniczne. Ponadto stanowi próbę potwierdzenia tezy o komunikowaniu pewnych kategorii wartości.
 
Contemporary series productions are modern TV forms, which are undergoing transformation both in terms of structure and conveyed messages. They communicate certain categories of values, such as: informative-educational, ethical- moral, educational-psychological and social--cultural. This paper was based on analysing the phenomenon of contemporary TV series forms in the context of value message. The subject of the study were contemporary foreign TV series. Moreover, it is an attempt at confirming the thesis about communicating certain categories of values.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/11854
Collections
  • 2020, Studia de Cultura 12

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image