• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Rozprawy Doktorskie
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reinterpretacja krytyki teatru i malarstwa scenicznego w dwudziestoleciu międzywojennym. Na przykładzie wykorzystania i oceny piśmiennictwa o Wincentym Drabiku

Thumbnail
View/Open
rozprawa doktorska (1.786Mb)
streszczenie język polski (121.7Kb)
streszczenie język angielski (74.72Kb)
Author:
Brandys, Iwona
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-advisor:
Solewski, Rafał
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
Wincenty Drabik
reinterpretacja
krytyka
malarstwo sceniczne
Wincenty Drabik
reinterpretation
critique
scenic painting
Date: 2023-05-10
Metadata
Show full item record
Description:
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Wydział Nauk Humanistycznych. Praca doktorska napisana pod kierunkiem dr hab. Rafała Solewskiego, profesora UP.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11886
Collections
  • Rozprawy doktorskie (2015- ) - dostęp ograniczony
  • Rozprawy doktorskie (WF)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image