• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2017, Studia de Arte et Educatione 12
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Arte et Educatione
  • 2017, Studia de Arte et Educatione 12
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Estetyczne aspekty zdeklasowanej architektury przemysłowej

Thumbnail
View/Open
Estetyczne aspekty... (632.5Kb)
Author:
Petri, Jakub
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 243. Studia de Arte et Educatione 12 (2017), s. [50]-58
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
industrial
ruiny
graffiti
street art
performatywność
industrial
ruins
graffiti
street art
performative
Date: 2017
Metadata
Show full item record
Abstract
The article covers a matter of aesthetic appreciation of industrial ruins. Depending on examples coming from Polish background (Silesia region) author follows an idea that an industrial ruins can be a source of a specific type of aesthetic experience.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12131
Collections
  • 2017, Studia de Arte et Educatione 12

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image