• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2021, Studia de Cultura 13
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wpływ pandemii na branżę beauty. Analiza komunikacji marek sektora beauty w mediach społecznościowych

Thumbnail
View/Open
Wpływ pandemii na branżę... (298.5Kb)
Author:
Nessler, Sylwia
Ptaszek, Agata
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 346, Studia de Cultura 13 (4) (2021), s. [95]-107
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
media społecznościowe
sektor mody
pandemia
social media
fashion sector
pandemic
Date: 2021
Metadata
Show full item record
Abstract
Pandemia wirusa SARS-CoV-2 zatrzymała gospodarkę i wymusiła jej całkowitą reorganizację. Branże kreatywne każdego dnia walczą o podtrzymanie produkcji, zachowanie ciągłości finansowej i przeorganizowanie swoich struktur tak, aby dostosować się do prężnie rozwijającej się sprzedaży w trybie online. Te zmiany spowodowały wzrost znaczenia social mediów, influencer marketingu i e-commerce. Praca została oparta na analizie zmian, które zaszły w branży modowej podczas pandemii. Analizie poddano działania marek z branży modowej i sektora beauty w kampaniach internetowych i na kanałach w social mediach.
 
The SARS-CoV-2 virus pandemic has halted the economy and forced its complete reorganization. Every day creative industries struggle to maintain production, financial continuity and reorganize their structures to adapt to the rapidly growing online sales. These changes have increased the importance of social media, influencer marketing and e-commerce. This work is based on the analysis of the changes that took place in the fashion industry during the pandemic. The activities of brands from the fashion and beauty sectors in online campaigns and social media channels were analyzed.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12237
Collections
  • 2021, Studia de Cultura 13

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image