Show simple item record

dc.contributor.authorŁukomska, Mariapl
dc.date.accessioned2023-07-14T06:22:45Z
dc.date.available2023-07-14T06:22:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 350, Studia de Cultura 14 (2) (2022), s. [63]-75pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12262
dc.description.abstractArtykuł przedstawia fenomen wirtualnych influencerów, którzy zyskują popularność dzięki swojej aktywności w popkulturze i w mediach społecznościowych. Jego celem jest uporządkowanie dotychczasowej wiedzy na ich temat. W celu zilustrowania zagadnienia za pomocą metody studium przypadku w artykule opisana została instagramowa gwiazda Miquela i influencerzy z Aww Inc. Na wybranych przykładach zaprezentowano modele i sposoby funkcjonowania tych bytów w dzisiejszych czasach.pl
dc.description.abstractThis article discusses the phenomenon of virtual influencers who gain popularity through their activities in pop culture and social media. Its goal is to systematize existing knowledge on the topic. In order to illustrate the issue with the usage of the case study method, the article describes Instagram star Miquela and the influencers from Aww Inc. On selected examples the author presents models and ways in which these entities function today.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectwirtualny influencerpl
dc.subjectsztuczny człowiekpl
dc.subjectinfluencerpl
dc.subjectmedia społecznościowepl
dc.subjectwirtualni ludziepl
dc.subjectvirtual influenceren
dc.subjectartifical humanen
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectvirtual humansen
dc.titleSztuczny człowiek w internecie. Kim są wirtualni influencerzy?pl
dc.title.alternativeArtificial human on the Internet. Who are virtual influencers?en
dc.typeArticlepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record