• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2022, Studia de Cultura 14
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia de Cultura
  • 2022, Studia de Cultura 14
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Gamifikacja w nauce języka obcego online

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Gamifikacja w nauce... (1.780MB)
Autor:
Potempska, Justyna
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 362, Studia de Cultura 14 (4) (2022), s. [82]-88
Język: pl
Słowa kluczowe:
gamifikacja
nauczanie języków obcych
nauczanie online
e‑learning
glottodydaktyka
gamification
language teaching
online teaching
e‑learning
glottodidactics
Data: 2022
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Celem artykułu jest omówienie problematyki metodyczno-dydaktycznej związanej z zastosowaniem gamifikacji podczas zajęć z języka obcego w formie zdalnej oraz ukazanie potencjału, który tkwi w wykorzystywaniu narzędzi internetowych takich jak gry i aplikacje w nauce języka obcego on-line. Podstawowe pytanie, jakie przyświeca podjętym tu rozważaniom, odnosi się do skuteczności i jakości gier tworzonych za pomocą platform i aplikacji internetowych (m.in. Wordwall, Learningapps, Padlet, Jamboard, Kahoot, Quizlet, Mentimeter), których uczeń może używać samodzielnie oraz takich, które wymagają asysty nauczyciela. Autorka poddaje analizie specyfikę gier na zajęciach online i wskazuje, na co trzeba zwracać szczególną uwagę podczas ich przeprowadzania.
 
The purpose of this article is to discuss the methodological and instructional issues related to the gamification of foreign language classes in remote form and to show the potential that lies in the use of Internet tools such as games and applications in online foreign language learning. The basic question asks about the effectiveness and quality of games created with the help of online platforms and applications (such as Wordwall, Learningapps, Padlet, Jamboard, Kahoot, Quizlet, and Mentimeter) that the student can use independently and those that require the assistance of a teacher. The author analyzes the particularities of games in online classes and points out what instructors should pay attention to when conducting them.
 
URI
http://hdl.handle.net/11716/12290
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2022, Studia de Cultura 14

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image