Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPiotrowska, Sarapl
dc.contributor.authorSzostak, Izapl
dc.contributor.authorSzczęśniak, Maciejpl
dc.contributor.authorWęgorzewski, Tomaszpl
dc.contributor.authorPółtorak, Arkadiuszpl
dc.date.accessioned2023-07-27T09:34:05Z
dc.date.available2023-07-27T09:34:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [29]-42pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12345
dc.description.abstractW rozmowie z Arkadiuszem Półtorakiem rezydenci dziewiątej edycji Wydziału Sztuki w Mieście – Tomasz Węgorzewski, Iza Szostak, Sara Piotrowska i Maciej Szczęśniak – dyskutują o poznawczym potencjale praktyk artystycznych opartych na improwizacji.pl
dc.language.isoplpl
dc.subjectsztuki performatywnepl
dc.subjectimprowizacjapl
dc.subjectbadania oparte na sztucepl
dc.subjectarchiwumpl
dc.titleWęzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorakpl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord