dc.contributor.author | Piotrowska, Sara | pl |
dc.contributor.author | Szostak, Iza | pl |
dc.contributor.author | Szczęśniak, Maciej | pl |
dc.contributor.author | Węgorzewski, Tomasz | pl |
dc.contributor.author | Półtorak, Arkadiusz | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T09:34:05Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T09:34:05Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [29]-42 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/12345 | |
dc.description.abstract | W rozmowie z Arkadiuszem Półtorakiem rezydenci dziewiątej edycji Wydziału Sztuki w Mieście –
Tomasz Węgorzewski, Iza Szostak, Sara Piotrowska i Maciej Szczęśniak – dyskutują o poznawczym potencjale
praktyk artystycznych opartych na improwizacji. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.subject | sztuki performatywne | pl |
dc.subject | improwizacja | pl |
dc.subject | badania oparte na sztuce | pl |
dc.subject | archiwum | pl |
dc.title | Węzły. O improwizacji jako ćwiczeniu wspólnotowości rozmawiają Sara Piotrowska, Iza Szostak, Maciej Szczęśniak, Tomasz Węgorzewski i Arkadiusz Półtorak | pl |
dc.type | Article | pl |