dc.contributor.author | Deliss, Clémentine | pl |
dc.contributor.author | Nowicka-Wojnowska, Martyna (tłumaczenie) | pl |
dc.contributor.author | Półtorak, Arkadiusz (tłumaczenie) | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T09:50:43Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T09:50:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [56]-66 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/12347 | |
dc.description.abstract | Esej stanowi próbę namysłu nad specyficznym charakterem produkcji wiedzy w kontekście sztuki
współczesnej. Autorka dowodzi w nim znaczenia nieformalnych działań wiedzotwórczych, odnosząc
się w autoetnograficzny sposób do własnych projektów edukacyjnych, wydawniczych i kuratorskich
(jak Metronome Press czy Future Academy). | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.subject | produkcja wiedzy | pl |
dc.subject | sztuka współczesna | pl |
dc.subject | autoetnografia | pl |
dc.subject | anonimowość | pl |
dc.title | Prywatne + dialekt = kapitał | pl |
dc.type | Article | pl |