Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDeliss, Clémentinepl
dc.contributor.authorNowicka-Wojnowska, Martyna (tłumaczenie)pl
dc.contributor.authorPółtorak, Arkadiusz (tłumaczenie)pl
dc.date.accessioned2023-07-27T09:50:43Z
dc.date.available2023-07-27T09:50:43Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [56]-66pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12347
dc.description.abstractEsej stanowi próbę namysłu nad specyficznym charakterem produkcji wiedzy w kontekście sztuki współczesnej. Autorka dowodzi w nim znaczenia nieformalnych działań wiedzotwórczych, odnosząc się w autoetnograficzny sposób do własnych projektów edukacyjnych, wydawniczych i kuratorskich (jak Metronome Press czy Future Academy).pl
dc.language.isoplpl
dc.subjectprodukcja wiedzypl
dc.subjectsztuka współczesnapl
dc.subjectautoetnografiapl
dc.subjectanonimowośćpl
dc.titlePrywatne + dialekt = kapitałpl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord