Show simple item record

dc.contributor.authorRyczek, Justynapl
dc.date.accessioned2023-07-27T09:56:31Z
dc.date.available2023-07-27T09:56:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [67]-76pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12348
dc.description.abstractArtykuł stanowi próbą refleksji nad wyzwaniami, przed jakimi stoją współcześnie osoby prowadzące zajęcia o krytyce artystycznej w kontekście akademickim. Bazując w duchu autoetnograficznym na własnych doświadczeniach w polu nauczania, autorka wskazuje przede wszystkim na problemy związane z zanikiem kultury eksperckiej, słabnącym zainteresowaniem sztukami wizualnymi wśród młodych odbiorców, a także zjawiskiem konwergencji mediów.pl
dc.language.isoplpl
dc.subjectkrytyka artystycznapl
dc.subjectpedagogika artystycznapl
dc.titleKrytyka artystyczna – doświadczenia z pola nauczaniapl
dc.typeArticlepl


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record