dc.contributor.author | Ryczek, Justyna | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-27T09:56:31Z | |
dc.date.available | 2023-07-27T09:56:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 335, Studia de Arte et Educatione 15 (2020), s. [67]-76 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/12348 | |
dc.description.abstract | Artykuł stanowi próbą refleksji nad wyzwaniami, przed jakimi stoją współcześnie osoby prowadzące
zajęcia o krytyce artystycznej w kontekście akademickim. Bazując w duchu autoetnograficznym na własnych
doświadczeniach w polu nauczania, autorka wskazuje przede wszystkim na problemy związane
z zanikiem kultury eksperckiej, słabnącym zainteresowaniem sztukami wizualnymi wśród młodych odbiorców,
a także zjawiskiem konwergencji mediów. | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.subject | krytyka artystyczna | pl |
dc.subject | pedagogika artystyczna | pl |
dc.title | Krytyka artystyczna – doświadczenia z pola nauczania | pl |
dc.type | Article | pl |