• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Monografie / Rozdziały (WMFT)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (WMFT)
  • Monografie / Rozdziały (WMFT)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Using the semiotic potential of virtual artifacts in developing algebraic thinking

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Using the semiotic potential... (2.414MB)
Autor:
Solarz, Izabela
Źródło: Different perspectives on transgressions in mathematics and its education / edited by Barbara Pieronkiewicz. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2020. - S. 281-[291]
Język: en
Data: 2020
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The main goal of the research I report here was to determine whether a special kind of tool like a computer game, can help children to learn how to operate on algebraic symbols and also how to solve linear equations. I run an experiment in the classroom, with a group of twenty 12-year old children, who were using a video game (DragonBox Algebra 5+, 12+, 2012–2013) during algebra lessons. While playing the game they discovered algebraic symbols and operations. Adopting the theory of Mariotti and Bartolini Bussi (2008), I used DragonBox as a semiotic tool. The results of this study show that such an artefact as DragonBox may serve as a source of many mathematics meanings.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12472
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image