Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBereźnicka, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2023-11-16T10:31:56Z
dc.date.available2023-11-16T10:31:56Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationBezpieczeństwo w nowych czasach / redakcja Zbigniew Kwiasowski, Katarzyna Pabis-Cisowska, Marek Pietrzyk. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2016. - S. [148]-168pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12510
dc.description.abstractW artykule wskazuję na związek realizowania edukacji obywatelskiej z koniecznością podnoszenia poziomu kultury pedagogicznej w społeczeństwie. Następnie definiuję ten termin, charakteryzuję jego elementy składowe, opisuję jego cele i treści, a także uzasadniam potrzebę prowadzenia takich działań. Przybliżam również stosunek rodziców do pedagogizacji i przedstawiam istniejące możliwości w tym zakresie.pl
dc.description.abstractIn the article I emphasize the relationship between civic education and the need to raise the level of pedagogical culture in our society. Then I define that term, characterize its components, describe its aims and content, and explain why certain actions here are considered not only as reasonable but even necessary. I draw the attitude of parents to pedagogization and present existing possibilities in this regard.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectkultura pedagogicznapl
dc.subjectrodzicepl
dc.subjectszkołapl
dc.subjectedukacja obywatelskapl
dc.subjectpedagogical cultureen
dc.subjectparentsen
dc.subjectschoolen
dc.subjectcivic educationen
dc.titleKultura pedagogiczna społeczeństwa jako ważny problem edukacji obywatelskiejpl
dc.title.alternativePedagogical Culture of Society as an Important Issue of Civic Educationen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord