• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Badania jakościowe w dydaktyce biologii i ochrony środowiska

Thumbnail
View/Open
Badania jakościowe w dydaktyce... (311.3Kb)
Author:
Potyrała, Katarzyna
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 86, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1 (2011), s. [124]-134
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
The qualitative methods, though applied in practice, fail to be fully reflected in the methodological foundations of biology didactics research. The article attempts to present the usefulness of these methods and to clearly distinguish the methods of qualitative and quantitative analyses.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12542
Collections
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Artykuły naukowe (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image