• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Wiedza ekologiczna uczniów liceum w świetle wymagań programowych

Thumbnail
View/Open
Wiedza ekologiczna uczniów... (527.1Kb)
Author:
Walosik, Alicja
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 86, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1 (2011), s. [204]-213
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Date: 2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Biology teachers are increasingly interested in optimising the audit process and estimating students’ achievement; further, they are concerned with results of teaching, taking into account differences in the program demands. The standards are usually created intuitively and their usefulness is sporadically checked in experimental research. The aim of research was to describe efficiency of using experimental sets of the standards of program demands in ecology and their influence on the level of ecological knowledge of students of lower secondary schools (gimnazjum). The articles describes how teachers can use norms set by program demands/educational standards to assess students’ ecological knowledge, e.g. in the design of examinations and tests based on didactic measurement.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12549
Collections
  • 2011, Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 1
  • Artykuły naukowe (WGB)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image