Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorLasota, Agnieszkapl_PL
dc.date.accessioned2017-01-13T08:59:36Z
dc.date.available2017-01-13T08:59:36Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-83-7587-272-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/1263
dc.description.abstractNiniejsza publikacja to pierwsza w literaturze naukowej szczegółowa analiza porównawcza sprawności niejęzykowych dzieci polskich w okresie wczesnego dzieciństwa. Zarówno rozważania teoretyczne, jak i przeprowadzone badania skupiają się wokół dwóch obszarów tematycznych: relacji pomiędzy rozwojem komunikacji niejęzykowej w postaci gestykulacji a osiągnięciami językowymi dziecka oraz roli interakcji rodzic - dziecko w rozwoju komunikacji i symbolizacji dziecięcej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherOficyna Wydawnicza "Impuls"pl_PL
dc.subjectgestykulacjapl_PL
dc.subjectSLIpl_PL
dc.subjectkomunikacjapl_PL
dc.subjectwczesne dzieciństwopl_PL
dc.titleŚwiat gestów i symboli w komunikacji dziecięcejpl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord