Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej
dc.contributor.author | Lasota, Agnieszka | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2017-01-13T08:59:36Z | |
dc.date.available | 2017-01-13T08:59:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7587-272-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/1263 | |
dc.description.abstract | Niniejsza publikacja to pierwsza w literaturze naukowej szczegółowa analiza porównawcza sprawności niejęzykowych dzieci polskich w okresie wczesnego dzieciństwa. Zarówno rozważania teoretyczne, jak i przeprowadzone badania skupiają się wokół dwóch obszarów tematycznych: relacji pomiędzy rozwojem komunikacji niejęzykowej w postaci gestykulacji a osiągnięciami językowymi dziecka oraz roli interakcji rodzic - dziecko w rozwoju komunikacji i symbolizacji dziecięcej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza "Impuls" | pl_PL |
dc.subject | gestykulacja | pl_PL |
dc.subject | SLI | pl_PL |
dc.subject | komunikacja | pl_PL |
dc.subject | wczesne dzieciństwo | pl_PL |
dc.title | Świat gestów i symboli w komunikacji dziecięcej | pl_PL |
dc.type | Book | pl_PL |