Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzyż, Annapl
dc.contributor.authorDyduch, Ewapl
dc.date.accessioned2024-01-15T08:56:00Z
dc.date.available2024-01-15T08:56:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTeoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod redakcją Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [75]-87pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12683
dc.description.abstractThe article is devoted to the results of using Shantala’s Method in scientific researches. Interpretation took into account respondents belonging to four different age groups, excluding infants under five months. Gathered responders’ opinions and summarized observations concluded the possibilities and necessity of using Shantala massage in different groups such as adults, school-age children, infants and older autistic kids. The interpretation of researches were quality and used experiment’s method and analyze of individual case, to whom suited observation, interview, and contents analysis techniques.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectShantala massageen
dc.subjectsupportingen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjecttouchen
dc.subjectloveen
dc.titleTechniki relaksacyjne we wsparciu rozwoju dziecka. Metoda Shantalapl
dc.title.alternativeRelaxation techniques in supporting development. Shantala’s Methoden
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord