Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGołąbek-Jonak, Patrycjapl
dc.date.accessioned2024-01-15T11:08:43Z
dc.date.available2024-01-15T11:08:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationTeoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod redakcją Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [99]-106pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12684
dc.description.abstractThe article presents dog therapy as an adjunct learning process in early intervention. It characterizes types of activities with the participation of the dog, and presents targets which can be realized in work with small child through this kind of therapy. Furthermore, it highlights the disadvantages and advantages of the method. The author also uses the article to point out the children for whom dog therapy is an adequate method and those who should not take part in this type of activities. Finally, described are the conditions that need to be met by both the dog and the therapist so that the therapy brought the expected results.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectearly interventionen
dc.subjectdog therapyen
dc.subjectalternative methoden
dc.subjectchild with disabilityen
dc.subjectsupporting the development of small childpl_PL
dc.subjectefficiency of dog therapyen
dc.titleDogoterapia jako metoda stosowana we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieckapl
dc.title.alternativePet Therapy as a method used in supporting early childhood developmenten
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord