• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Praca w życiu osób z niepełnosprawnością intelektualną – oczekiwania beneficjentów projektów zatrudnienia wspomaganego

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Praca w życiu osób... (294.4KB)
Autor:
Wolska, Danuta
Źródło: Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością wobec tradycji i innowacji. T. 4.1 / pod redakcją Grażyny Guni, Agnieszki Ochman i Małgorzaty Trojańskiej. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [195]-204
Język: pl
Słowa kluczowe:
a person with intellectual disability
work
supported employment
Data: 2017
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
In this study I wanted to present the expectations of people with intellectual disability regarding their professional activity after participating in the projects of supported employment. I emphasized the differences in expectations of beneficiaries of supported employment who, upon the completion of the projects, undertook the job and those who did not take up employment because of: its duration, working hours, possibility of weekend work, and commute time. The expectations of project beneficiaries show that they are mostly interested in working half-time, in the morning. They do not plan to work on weekends. They are not interested in shift work. They would like to commute for half an hour to an hour but some of the respondents stated that they do not mind to commute for up to two hours. The results of the study allow us to conclude that beneficiaries who participated in the projects of supported employment have realistic expectations about working conditions and can clearly verbalize it – what is a valuable indication for the occupational trainers what kind of work and conditions suits beneficiaries the most.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12688
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image