Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKowalska, Monikapl
dc.date.accessioned2024-01-17T17:16:13Z
dc.date.available2024-01-17T17:16:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationRazem czy osobno? Współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / redakcja naukowa Bożena Muchacka, Michał Głażewski, Bożena Pawlak, Aleksandra Litawa. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. 141-[150]pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12708
dc.description.abstractSpeech allows you to communicate needs, provide information, and inform about urging. It allows you to express states, emotions, judgments on the subject. Knowledge of the language development of the child helps him work. This allows a better understanding of pupils, in order to help with their problems. The subject of this paper is to analyze the speech development of a child with motor aphasia. The article focuses on describing the basic concepts related to the title of the work, and also seeks to draw attention to what needs to be protected in students with speech disorders in form of aphasia, so that the educational process is conducted in the best possible conditions.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectaphasiaen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectspeech disorderen
dc.titleDiagnoza zaburzeń mowy u dziecka z afazją ruchową w grupie integracyjnej. Studium przypadkupl
dc.title.alternativeDiagnosis of Speech Disorders in Children with Motor Aphasia Group Integration. Case Studyen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord