• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Clip as a Phenomenon of Present Education

Thumbnail
View/Open
The Clip as a Phenomenon... (571.6Kb)
Author:
Tvarůžka, Václav
Mastalerz, Elżbieta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 97, Studia Technica 5 (2012), s. [125]-128
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: en
Subject:
obraz multimedialny
Internet
szkoła
postawa nauczyciela
Date: 2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Obraz multimedialny i Internet są od pewnego czasu, powszechnie wykorzystywane w edukacji. W artykule zaprezentowano ich wpływ na uczniów i proces uczenia się oraz zmiany w postawie nauczyciela wywołane pojawieniem się tych mediów. W dalszej części przedstawione jest zastosowanie metod interaktywnych w odniesieniu do przedmiotów nauczanych w szkole podstawowej.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12800
Collections
  • 2012, Studia Technica 5
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image