• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Technica
  • 2012, Studia Technica 5
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analiza wpływu tablicy interaktywnej na proces aktywnego nauczania i uczenia się

Thumbnail
View/Open
Analiza wpływu tablicy... (274.9Kb)
Author:
Mazur, Piotr
Staśko, Renata
Mastalerz, Elżbieta
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 97, Studia Technica 5 (2012), s. [185]-190
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
interactive tablet
questionnaire
Date: 2012
Metadata
Show full item record
Abstract
The aim of this research was to form a diagnosis on the degree of usage of interactive tablets and their influence on the teaching/learning process; the research was conducted in the province of Małopolska, district of Gorlice.
URI
http://hdl.handle.net/11716/12806
Collections
  • 2012, Studia Technica 5
  • Artykuły naukowe (WMFT)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image