Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPawlak, Bożenapl
dc.date.accessioned2024-02-12T12:44:48Z
dc.date.available2024-02-12T12:44:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationWizja świata - wizja dziecka w przestrzeni podręczników do edukacji wczesnoszkolnej / redakcja naukowa Iwona Czaja-Chudyba, Bożena Pawlak, Jovita Vaškevìč-Buś. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017. - S. [36]-46pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12834
dc.description.abstractW kręgu moich zainteresowań badawczych ważne miejsce w ostatnich kilku latach zajmuje problematyka konstruowania podręczników dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Rozważania zawarte w artykule koncentrują się na problematyce doboru i struktury treści podręczników oraz doboru i struktury zadań podręcznikowych w kontekście potencjału pobudzającego pracę mózgu, czyli aktywizującego uczenie się.pl
dc.description.abstractIn the circle of my research interests an important place in the last few years is the issue of the construction of textbooks for students of early childhood education. The ideas contained in the article is focused on the selection and structure of textbooks and selection and structure of the textbook tasks, in the context of the potential for stimulating the brain, or activating learning.en
dc.language.isoplpl
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl
dc.subjectprzetwarzanie informacjipl
dc.subjectaktywizacja uczenia siępl
dc.subjectearly school educationen
dc.subjectinformation processingen
dc.subjectactivating the learningen
dc.titleMożliwości i głębokość przetwarzania informacji w toku pracy z podręcznikiempl
dc.title.alternativePossibilities and Depth of Information Processing in the Course of Working with the Textbook in Early School Educationen
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord