Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKucharska-Babula, Agatapl
dc.date.accessioned2024-03-22T12:08:52Z
dc.date.available2024-03-22T12:08:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 94, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 3 (2011), s. [141]-151pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/12961
dc.description.abstractThe article devoted to Poczwarka by D. Terakowska focuses on the question: is it possible to communicate with a child suffering from the Down syndrome by the means of music? The deliberations on the role that music played in the life of the novel’s disabled main character are the result of a series of lessons on this topic conducted in the third grade of lower secondary school.en
dc.languageplpl
dc.language.isoplpl
dc.titleMuzyka jako most łączący dwa światy (zapis refleksji po cyklu lekcji na temat Poczwarki Doroty Terakowskiej)pl
dc.title.alternativeMusic as a bridge between two worlds (notes of reflections after a series of lessons on Poczwarka by Dorota Terakowska)en
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord