• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 3
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Argumentacja a komunikowanie procesu rozumienia

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Argumentacja a komunikowanie... (283.9KB)
Autor:
Labocha, Janina
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 92, Studia Logopaedica 3 (2011), s. [32]-36
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The paper deals with argumentation in a didactic discourse the aim of which is first of all to impart knowledge in such a way that a receiver/ a pupil may understand a sequence of thoughts and be able to use it herself/ himself in analyses of other examples. The task of a teacher is to work out such a way of imparting knowledge or analyzing examples that may be easy to acquire as a sequence of argumentative procedures. Argumentative procedures are based on formulating premises that lead to making an argument well-founded. It is obvious that putting a proper argument by a teacher conditions effectiveness of reasoning. The aim of argumentation is to make pupils understand pieces of knowledge. The results may be verified when pupils show their skills of following argumentative procedures while analyzing other examples or discussing similar matters.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13042
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Logopaedica 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image