• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Logopaedica
  • 2011, Studia Logopaedica 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metoda synektyczna a twórcza aktywność uczniów

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Metoda synektyczna... (357.1KB)
Autor:
Czelakowska, Danuta J.
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 96, Studia Logopaedica 4 (2011), s. [99]-106
Język: pl
Data: 2011
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The synectic method developed in its classic form by William J.J. Gordon and presented in the treatise Synectics. The Development of Creative Capacity (New York 1961) covers the broadly understood theory and methodology of creative work, which is based on combining pre-existing, separate components (Greek syn ‘together’ + ectics ‘various elements’). The biggest advantage of synectics is the use of metaphorical thinking and the game of associations, by analogy to understanding the problem and developing an effective solution in the form of cognitive activities involving the search of similarities between elements of a sentence and the analogous objects and phenomena occurring in reality, which gives the basis to develop and search for new solutions, their valuation and assessment.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13092
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2011, Studia Logopaedica 4
  • Artykuły naukowe (WP)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image