Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRatniece, Intapl
dc.date.accessioned2024-05-20T07:00:36Z
dc.date.available2024-05-20T07:00:36Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 106, Studia Anglica 1 (2011), s. [36]-46pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/13191
dc.description.abstractSzkolnictwo wyższe na Łotwie jest w trakcie zmiany związanej z trzema zmieniającymi się komponentami: społeczeństwem, indywidualizacją, edukacją. Celem niniejszych badań jest ustalenie, jaką wiedzę, umiejętności, doświadczenia, cechy indywidualne i kompetencje powinni posiadać nauczyciele mający z powodzeniem przeprowadzić ten proces zmian. Artykuł przedstawia model kompetencji, które powinni posiadać kształcący się nauczyciele języków obcych: 1) ogólne kompetencje zawodowe (wiedza, sprawności, doświadczenie, myślenie krytyczne, decyzyjność itd.); 2) kompetencje społeczne (kooperacja, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów, tolerancja itd.); 3) zdolności osobiste (kreatywność, inicjatywa, dążenie do celu itd.).pl
dc.languageenpl
dc.language.isoenpl
dc.titleCollaboration with students – trainee teachers of Englishen
dc.title.alternativeWspółpraca z uczniami – przyszli nauczyciele angielskiegopl
dc.typeArticlepl


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord