• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Współczesne problemy i praktyka kształcenia matematycznego studentów

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Współczesne problemy... (914.2KB)
Autor:
Pardała, Antoni
Źródło: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 110, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4 (2012), s. [113]-137
Język: pl
Słowa kluczowe:
problems of the quality of mathematical education of pupils and students
current areas of research to the improvement of quality of mathematical education
Data: 2012
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The subject matter of this paper relates to one of the modern research trends in teaching mathematics: the problems of quality of mathematical education of pupils and students in the twenty-first century in different countries and cultural traditions. This analysis throws light on the literature, research results, and observations from the Polish perspective of practice, and outlines the intentions of the range. The work also discusses some theoretical bases for the concept of improving the quality of mathematics and its determinants, as well as new ideas and trends experiences and difficulties related to the implementations made in this respect in Poland. The author of the paper points out the challenge of work, an current areas of research on improving the quality of education, focusing on math problems and methodologies for monitoring and diagnosing the quality of mathematical education of students, and for designing and implementing the practice of teaching online courses in mathematics and mathematical subjects.
URI
http://hdl.handle.net/11716/13216
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • 2012, Studia ad Didacticam Mathematicae Pertinentia 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image